Sunday 9 October 2016

OKODE3 A OKASA MA WIASE AMANAMMAN





Noker3 Abrabo: Odomanko se: S3 osono keka n’afono ma na odane ma adowa a,3renko adowa no afonom.Saa ara nso na s3 okode3 soso n’afono ma na odane ma asere wa,3renko aserewa no afono mu:Ose :

Onipa biara nni asaase yi so a ob3tumi asi yade3 nyinaa ano.Afei,ohoho biara nni ho a,ob3ka ne yonko bi pie-asaso,na ob3tumi abobo nnoma a 3wo ho no nyinaa bo mmaako mmaako frenkyemm akyer3 no da.Asafo Awurae toa so s3:Osono kasa ma ne kwae3 a ote mu.Na ono Odomankoma na onim ber3 a oboo wiase,ne s3de3 ewiase si som bo fa ma no.Na Os3: Obiara mmi asaase yi so a ob3tumi asi bone ano.

Na gyes3 ono ara nhyehy3e na 3tumi si bone ano.Odomankoma se ono ne Okode3,na owo soro kasa ma wiase amanaman.Okyer3 s3,ewiase –mma no mu bebr33 nam akwan hodoso na worebo won bra,na seisei de3,ono Asafo Awurade de Okwan baako p3 na ato ho ama adasamma nyinaa,s3 y3mfa so mmo y3n bra na saa kwan yi ne nokor3.

Na yei nso ka ho bi,na ono Odomankoma rebo mmoden s3 ob3nya Ghanaman mpanimfo ne won ahyia,na y3afa so a y3mmr3.ONIPA,OD3NKY3M 3NNA DOFOKYE3: Yehowa Nyankopong kyer3 s3 ab3buo y3 nnoma a wahyehy3 no waise yi mu no mu baako na otoa so s3:3b3 tumi tenetene onipa akwan anaase n’asetena.Odomankoma se y3bu b3 bi s3:S3 dufokye3 da nsuom ky3re se de3n ara a,3rentumi nnae od3nky3m: na saa b3 yi na op3 se okyer3kyer3 mu kyer3 Ghanaman.


De3 3di kan no.Odomankoma se honam fam de3,dufokye3 no ntumi nnane od3nky3m.3y3 nokor3 na on3 y3n y3 adwene saa,nanso os3 ono nso woe be no ho bi ka.Odomankoma se: 3wom s3 od3nky3m atenae3 ne nsuom de3,nanso 3y3 a otaa firi nsuo no mu,na s3 eda yie ma no a,3nne3 3so na 3ber3 biara,Od3nky3m no b3ba ab3da ato awia.Wi3,onipa a oy3 ahofo anaas3 de3 obr3 ne h ase3 anaas3 nso obi a obo ne nkwa ho ban,S3 ote de3 3reko so nsuom ho a ,ebia ob3tumi ako nsuom ho de3,nanso de3 dufokye3 no da ho de3,omma ne ho da na kamp3s3 wakopue so. S3 3y3 awia oo,s3 3ny3 awia oo,s3 od3nky3m dufokye3 no so da.


Yehowa Nyankopon Kyer3 s3: S3 3ba saa de3 a,na 3kyer3 s3 dufokye3 no adane d3nky3m ama saa onipa no.Odomankoma se,saa ara nso na oboo onipa a osi no pi s3,3wom s3 onipa kuta honam de3,nanso s3 otena ono oboade3 no nhyehy3e mu a, otumi dane nyame.Na de3 Awurade rehwehw3 ne s3 onipa biara b3tena ne nhyehy3e mu.Yei nti Odomankoma se,okwan biara a ob3fa so aboa wiase,ama obiara atena ne nhyeye3 mu no ob3fa so,s3de3 3b3y3 a,adasamma ne Awurade astena b3y3 asomdwoe3.ODOMANKO NHYEHY3E PONO: Odomankoma se,ono de3 onni tetes3m s3 y3n adasamma:na ohyehye3 ewiase yi mu nnoma nyinaa nnidiso-nnidiso pr3ko p3 wo ne nyehye3 pono so.Ose nhemfo na odii kan de amammuo ho dwumadie ny33 won nsa.

3no akyi ode ne mmara ho nhyer3kyer3 dwumadie faa n’adiyifo so maa wiase.Ne nhyehy3e a 3to so mmi3nsa ne FA-WO-HO-DIE ABAN hodoo a watintim no wiase mmaa nyinaa,na onam mu asisi amanaman no ti mmaako mmaako no.Odomankoma nhyehy3e a aduru so,ne ne kasa a ode rebema FA-WO-HO-DIE ABAN hodoo no.Yei nti Yehowa Nyankopon si no pi s3,amammuo ny3 adefoforo.Na oman biaraa n’adwuma b3firi mu,mu,3ne 3ho adwumayofo nyinaa no wahyehy3 dada.Odomankoma se nhyehy3e a aduru so yi on3 Ghanaman adwuma.

Odomankoma aka s3 ono de3 onii tetes3m,na mfatoho a ode rekyer3kyer3 mu nie:Ose , 3ber3 a nnipa a ode won duaa asaase yi so kane no hw33 won astena no,woanante atwa borofokwansini oha dakoro.Nanso ono de3 na onim.Na wahyehy3 dada wo ne nhyehy3e pono so.3no nti,nnoma hodoo a,saa ber3 no duru a,wode bedi won akwantuo no ho dwuma no,na ode emu bi asie efam fee ama won,na emu baako ne ole.

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: OKODE3 A OKASA MA WIASE AMANAMMAN Rating: 5 Reviewed By: Futurehitzgh